Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeJest jeszcze coś gorszego. Żeby włączyć migacz NIE PATRZĄC trącam lewym kciukiem dźwigienkę. Teraz będę musiał w czasie jazdy zobaczyć, gdzie jest to na ekranie, trafić. W praktyce będę musiał się zatrzymać. Przesadzam trochę, ale w samochodzie mam podobny panel i żeby zmienić stację radiową muszę wykonać trzy ściśle określone ruchy zamiast jednego. W motocyklu cenię właśnie prostotę, ale w US dodadzą opcję zamówienia frytek w najbliższym McDo.
OdpowiedzA nie pomyslales ze dzwignia kierunkow, zaplonu, swiatel i klaksonu zostaje niezmienna?
OdpowiedzA zauważyłeś, że napisałem, że przesadzam trochę? Chodzi o tendencję. Na początku mp3 miała przyciski, teraz tylko jeden ekranik dotykowy, który jest chyba tańszy, ale trzeba mieć paluszki dziecka, żeby trafić w przycisk, który nie wystaje. Wolałbym, żeby motocykl pozostał maksymalnie MECHANICZNYM urządzeniem.
OdpowiedzJa też uważam, że to już przesada z tym wybajerzeniem... motocykl traci na uroku w takich rozwiązaniach, jest bardziej rozbudowany ale przez to tak jak wspomniałeś bardziej skomplikowany... jeszcze pewnie ma połączenie z facebookiem aby bez przerwy wysiadywać na tym nudnym portalu i wyczytywać żalących się na swój temat ludz.... niedługo motocykl wszytko będzie robił za kierowce i nic już z przyjemności jazdy nie bedzie ehh..
Odpowiedz